The Greatest Guide To اداره ثبت شرکتها تهران

Wiki Article

وکیل : آقای / خانم : ..................................... فرزند ......................... بشناسنامه شماره .

نکته ۱: حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت ۰۰۰/ ۰۰۰/ ۱ ریال است.

راهنمای ثبت شرکت

وکیل طلاق حرفه‌ای – مشاوره حقوقی دقیق با وکیل دعاوی طلاق در تهران

۱- رد پرونده (که در این صورت مدارک به نشانی شما پس فرستاده میشود)

دانلود نمونه اقرارنامه بذل و بخشیدن بخشی از مهریه توسط زوجه

۱- کپی مدارک ثبت شرکت تعاونی که از مرجع ثبت دریافت شده است

مستأجرین ( اجاره کنندگان رحم ) : خانم و آقای .............................. فرزند (خانم / .................. و آقای ............................) ش.شناسنامه. ...... ......

ماده۳ـ تعاونی می تواند برای تحقق اهداف موضوع ماده (۲) این اساسنامه در چارچوب مقررات مندرج در ماده (۱) قانون تأسیس فعالیت نماید، مشروط به اینکه طرح دارای توجیه فنی، اقتصادی و مالی بوده و در صورت نیاز به اخذ مجوز فعالیت از دستگاه های ذیربط، مجوز آن دریافت شده باشد.

این مراحل مربوط به ثبت تاسیس شرکت هست، اما اقدامی که شما پرسیدین مربوط به زمانی میشه که شرکت قبلاً ثبت شده و تصمیم داره اعضاء هیات مدیره رو تغییر بده که شرایط و مراحل website متفاوتی داره.

اولین کاری که باید برای ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت‌ها انجام دهید این است که وارد سایت اداره ثبت شرکت‌ها شوید؛ جهت انجام این کار مرورگر خود را باز کنید و آدرس: را در آن وارد کنید.

دانلود نمونه اساسنامه برای اتحادیه های تعاونی اتحادیه های تعاونی با عضویت شرکتها و تعاونی هایی که موضوع فعالیت آنها click here واحد است برای تأمین تمام و یا قسمتی از مقاصد زیر تشکیل می گردد:

یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت ٬ نمونه شرکتنامه است. اهمیت شرکتنامه برای ثبت شرکت های تضامنی ٬ نسبی و شرکت های با مسئولیت محدود به قدر است که ارائه نمونه شرکتنامه الزامی است.

با توجه به شماره پیگیری‌ای که در اختیار دارین باید مجدداً به سامانه اداره ثبت شرکتها مراجعه کنین تا متوجه بشین که کارتون در چه مرحله‌ای هست

Report this wiki page